Ta strona uzywa plików cookie w celu usprawnienia i ulatwienia dostepu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptacje tego stanu rzeczy.
Polityka prywatnosci    Jak wylaczyc cookiesAKCEPTUJE
ikona facebook

1.Niniejszy Regulamin okre¶la ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzeda¿y prowadzonej przez Cyprian Broszkiewicz prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pod firm± CYPERMED Cyprian Broszkiewicz z siedzib± w Lubominie NIP: 7431975589 REGON: 281346628, za po¶rednictwem sklepu internetowego www.perfumygansk.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz okre¶la zasady i warunki ¶wiadczenia przez Cyprian Broszkiewicz prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pod firm±  CYPERMED Cyprian Broszkiewicz  z siedzib± w Lubominie us³ug nieodp³atnych drog± elektroniczn±.

 

§ 1 Definicje

1.Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2.Dostawa - oznacza czynno¶æ faktyczn± polegaj±c± na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcê, za po¶rednictwem Dostawcy, Towaru okre¶lonego w zamówieniu.

a) firmê kuriersk±:

3.Has³o - oznacza ci±g znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostêpu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

4.Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mog± byæ ¶wiadczone us³ugi drog± elektroniczn± lub z którym zawarta mo¿e byæ Umowa sprzeda¿y.

5.Konsument - oznacza osobê fizyczn± dokonuj±c± z przedsiêbiorc± czynno¶ci prawnej niezwi±zanej bezpo¶rednio z jej dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±.

6.Konto Klienta - oznacza indywidualny dla ka¿dego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcê, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy ¶wiadczenia us³ugi prowadzenia Konta Klienta.

7.Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, sk³adaj±ce siê z ci±gu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Has³em do za³o¿enia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

8.Przedsiêbiorca - oznacza osobê fizyczn±, osobê prawn± lub jednostkê organizacyjn± niebêd±c± osob± prawn±, której ustawa przyznaje zdolno¶æ prawn±, prowadz±c± we w³asnym imieniu dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± i dokonuj±c± czynno¶ci prawnej zwi±zan± bezpo¶rednio z jej dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub zawodow±.

9.Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

10.Rejestracja - oznacza czynno¶æ faktyczn± dokonan± w sposób okre¶lony w Regulaminie, wymagan± dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalno¶ci Sklepu Internetowego.

11.Sprzedawca - oznacza Cyprian Broszkiewicz prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± pod firm± CYPERMED Cyprian Broszkiewicz  z siedzib± w Lubominie 11-135 ul. Kopernika 51/2 Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki; e-mail: piekniepachniesz@o2.pl lub kontakt@piekniepachniesz.pl , bêd±c± jednocze¶nie w³a¶cicielem Sklepu Internetowego.

13.Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dzia³aj±ce w domenie perfumygdansk.pl

14.Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcê za po¶rednictwem Strony Internetowej Sklepu, mog±cy byæ przedmiotem Umowy sprzeda¿y.

15.Trwa³y no¶nik - oznacza materia³ lub narzêdzie umo¿liwiaj±ce Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobi¶cie do niego, w sposób umo¿liwiaj±cy dostêp do informacji w przysz³o¶ci przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje s³u¿±, i które pozwalaj± na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

16.Umowa sprzeda¿y - oznacza umowê sprzeda¿y zawart± na odleg³o¶æ, na zasadach okre¶lonych w Regulaminie, miêdzy Klientem a Sprzedawc±.

 

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1.Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym maj±tkowe prawa autorskie, prawa w³asno¶ci intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a tak¿e do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyj±tkiem logotypów i zdjêæ prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie nale¿± do podmiotów trzecich) nale¿± do Sprzedawcy, a korzystanie z nich mo¿e nastêpowaæ wy³±cznie w sposób okre¶lony i zgodny z Regulaminem oraz zgod± Sprzedawcy wyra¿on± na pi¶mie.

2.Sprzedawca do³o¿y starañ, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego by³o mo¿liwe dla u¿ytkowników Internetu z u¿yciem wszystkich popularnych przegl±darek internetowych, systemów operacyjnych, typów urz±dzeñ oraz typów po³±czeñ internetowych. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przegl±darka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.

3.Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane s± przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urz±dzenia koñcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne dzia³anie Strony Internetowej Sklepu na urz±dzeniach koñcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urz±dzenia koñcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urz±dzeniach koñcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urz±dzeniach. Ka¿dy Klient mo¿e wy³±czyæ mechanizm „cookies” w przegl±darce internetowej swojego urz±dzenia koñcowego. Sprzedawca wskazuje, ¿e wy³±czenie „cookies” mo¿e jednak spowodowaæ utrudnienia lub uniemo¿liwiæ korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

4.W celu z³o¿enia zamówienia w Sklepie Internetowym za po¶rednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z us³ug dostêpnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

5.Zakazane jest dostarczanie przez Klienta tre¶ci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub us³ug nieodp³atnych ¶wiadczonych przez Sprzedawcê, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszaj±cy dobra osobiste osób trzecich.

6.Sprzedawca o¶wiadcza, i¿ publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z us³ug ¶wiadczonych drog± elektroniczn± wi±zaæ mo¿e siê z zagro¿eniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosowaæ w³a¶ciwe ¶rodki techniczne, które zminimalizuj± wskazane wy¿ej zagro¿enia. W szczególno¶ci powinni stosowaæ programy antywirusowe i chroni±ce to¿samo¶æ korzystaj±cych z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca siê do Klienta z pro¶b± o udostêpnienie mu w jakiejkolwiek formie Has³a.

 

§ 3 Rejestracja

1.W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowi±zany jest dokonaæ nieodp³atnej Rejestracji.

2.Rejestracja jest konieczna do z³o¿enia zamówienia w Sklepie Internetowym.

3.W celu Rejestracji, Klient powinien wype³niæ formularz rejestracyjny udostêpniony przez Sprzedawcê na Stronie Internetowej Sklepu i przes³aæ wype³niony formularz rejestracyjny drog± elektroniczn± do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajduj±cej siê w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Has³o.

4.W trakcie wype³niania formularza rejestracyjnego, Klient ma mo¿liwo¶ci zapoznania siê z Regulaminem, akceptuj±c jego tre¶æ poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5.W trakcie Rejestracji Klient mo¿e dobrowolnie wyraziæ zgodê na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyra¼nie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a tak¿e o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.

6.Wyra¿enie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje mo¿liwo¶ci zawarcia ze Sprzedawc± umowy o ¶wiadczenie drog± elektroniczn± us³ugi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda mo¿e byæ w ka¿dej chwili cofniêta, poprzez z³o¿enie Sprzedawcy stosownego o¶wiadczenia Klienta na Trwa³ym no¶niku. O¶wiadczenie mo¿e zostaæ przyk³adowo przes³ane na adres Sprzedawcy za po¶rednictwem poczty elektronicznej.

7.Po przes³aniu wype³nionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezw³ocznie, drog± elektroniczn± na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcê. Z t± chwil± zawarta zostaje umowa o ¶wiadczenie drog± elektroniczn± us³ugi prowadzenia Konta Klienta, za¶ Klient uzyskuje mo¿liwo¶æ dostêpu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych, za wyj±tkiem Loginu.

 

§ 4 Zamówienia

1.Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowi± oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do sk³adania ofert zawarcia Umowy sprzeda¿y.

2.Klient mo¿e sk³adaæ zamówienia w Sklepie Internetowym za po¶rednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobê.

3.Klient sk³adaj±cy zamówienie za po¶rednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybieraj±c Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia nastêpuje przez wybór polecenia "Kup produkt" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu ca³o¶ci zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy p³atno¶ci, sk³ada zamówienie przez wys³anie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybieraj±c na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Realizuj zamówienie”. Ka¿dorazowo przed wysy³k± zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o ³±cznej cenie za wybrany Towar i Dostawie, jak te¿ o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowi±zany ponie¶æ w zwi±zku z Umow± sprzeda¿y.

4.Z³o¿enie zamówienia stanowi z³o¿enie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzeda¿y Towarów bêd±cych przedmiotem zamówienia.

5.Po z³o¿eniu zamówienia, Sprzedawca przesy³a na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego z³o¿enia.

6.Nastêpnie, po potwierdzeniu z³o¿enia zamówienia, Sprzedawca przesy³a na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informacjê o przyjêciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjêciu zamówienia do realizacji jest o¶wiadczeniem Sprzedawcy o przyjêciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powy¿ej i z chwil± jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzeda¿y.

7.Po zawarciu Umowy sprzeda¿y, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesy³aj±c je na Trwa³ym no¶niku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub sk³adania zamówienia adres.

 

§ 5 P³atno¶ci

1.Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowi± ceny brutto i nie zawieraj± informacji odno¶nie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient bêdzie zobowi±zany ponie¶æ w zwi±zku z Umow± sprzeda¿y, o których Klient bêdzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i sk³adaniu zamówienia.

2.Klient mo¿e wybraæ nastêpuj±ce formy p³atno¶ci za zamówione Towary:

a)przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczêta zostanie po przes³aniu Klientowi przez Sprzedawcê potwierdzenia przyjêcia zamówienia oraz po wp³yniêciu ¶rodków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

b)przelew bankowy poprzez zewnêtrzny system p³atno¶ci sklepu Pe³na nazwa: Przelewy24 , obs³ugiwany przez firmê Pe³na nazwa: 

DialCom24 Sp. z o.o. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznañ

(w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczêta zostanie po przes³aniu Klientowi przez Sprzedawcê potwierdzenia przyjêcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcê informacji z systemu Przelewy24  o dokonaniu p³atno¶ci przez Klienta);

c)gotówk± za pobraniem, p³atno¶æ Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysy³ka zostanie rozpoczêta po przes³aniu Klientowi przez Sprzedawcê potwierdzenia przyjêcia zamówienia);

d)gotówk± przy odbiorze osobistym – p³atno¶æ w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezw³ocznie po przes³aniu Klientowi przez Sprzedawcê potwierdzenia przyjêcia zamówienia, za¶ Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).

3.Klient jest ka¿dorazowo informowany przez Sprzedawcê na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowi±zany dokonaæ p³atno¶ci za zamówienie w wysoko¶ci wynikaj±cej z zawartej Umowy sprzeda¿y.

4.W wypadku niewywi±zania siê przez Klienta z p³atno¶ci w terminie o którym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie p³atno¶ci i informuje o nim Klienta na Trwa³ym no¶niku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie p³atno¶ci zawiera równie¿ informacjê, ¿e po bezskutecznym up³ywie tego terminu, Sprzedawca odst±pi od Umowy sprzeda¿y. W wypadku bezskutecznego up³ywu drugiego terminu na dokonanie p³atno¶ci, Sprzedawca prze¶le Klientowi na Trwa³ym no¶niku o¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 

§ 6 Dostawa

1.Sprzedawca realizuje Dostawê wy³±cznie na terytorium Unii Europejskiej.

2.Sprzedawca jest zobowi±zany dostarczyæ Towar bêd±cy przedmiotem Umowy sprzeda¿y bez wad.

3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informacjê o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

4.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2.

5.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzeda¿y w wypadku wyboru przez Klienta opcji p³atno¶ci „za pobraniem”.

6.Zamówione Towary s± dostarczane do Klienta za po¶rednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzib± w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy bêdzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie sk³adania zamówienia.

7.W dniu wys³ania Towaru do Klienta (je¶li nie wybrano mo¿liwo¶ci osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzaj±ca nadanie przesy³ki przez Sprzedawcê.

8.Klient powinien zbadaæ dorêczon± przesy³kê w czasie i w sposób przyjêty przy przesy³kach danego rodzaju, w obecno¶ci pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesy³ki Klient ma prawo ¿±daæ od pracownika Dostawcy spisania w³a¶ciwego protoko³u.

9.Klient ma mo¿liwo¶æ odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru mo¿na dokonaæ w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcze¶niejszym ustaleniu ze Sprzedawc± terminu odbioru poczt± elektroniczn± lub telefonicznie.

10.Sprzedawca, zgodnie z wol± Klienta, do³±cza do przesy³ki bêd±cej przedmiotem Dostawy paragon obejmuj±c± dostarczane Towary.

11.W przypadku nieobecno¶ci Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy sk³adaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbê kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient bêdzie obecny. W przypadku zwrotnego odes³ania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcê, Sprzedawca skontaktuje siê z Klientem drog± elektroniczn± lub telefonicznie, ustalaj±c ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

12.Po dokonaniu Dostawy zakupionego Towaru, Sprzedawca w ramach realizacji umowy z Klientem mo¿e przes³aæ Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wype³nienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient jest uprawniony, jednak nie zobowi±zany do jej wype³nienia.

 

§ 7 Rêkojmia

1.Sprzedawca zapewnia Dostawê Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzglêdem Klienta, je¿eli Towar ma wadê fizyczn± lub prawn± (rêkojmia).

2.Je¿eli Towar ma wadê Klient mo¿e:

a)z³o¿yæ o¶wiadczenie o obni¿eniu ceny albo odst±pieniu od Umowy sprzeda¿y, chyba ¿e Sprzedawca niezw³ocznie i bez nadmiernych niedogodno¶ci dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadê usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je¿eli Towar by³ ju¿ wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcê albo sprzedawca nie uczyni³ zado¶æ obowi±zkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usuniêcia wad. Klient mo¿e zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcê usuniêcia wady ¿±daæ wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru ¿±daæ usuniêcia wady, chyba ¿e doprowadzenie rzeczy do zgodno¶ci z umow± w sposób wybrany przez Klienta jest niemo¿liwe albo wymaga³oby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcê. Przy ocenie nadmierno¶ci kosztów uwzglêdnia siê warto¶æ Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak¿e bierze siê pod uwagê niedogodno¶ci, na jakie nara¿a³by Klienta inny sposób zaspokojenia.

b)¿±daæ wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usuniêcia wady. Sprzedawca jest obowi±zany wymieniæ Towar wadliwy na wolny od wad lub usun±æ wadê w rozs±dnym czasie bez nadmiernych niedogodno¶ci dla Klienta.

Sprzedawca mo¿e odmówiæ zado¶æuczynienia ¿±daniu Klienta, je¿eli doprowadzenie do zgodno¶ci z Umow± sprzeda¿y Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemo¿liwe lub w porównaniu z drugim mo¿liwym sposobem doprowadzenia do zgodno¶ci z Umow± sprzeda¿y wymaga³oby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytu³u rêkojmi, jest obowi±zany dostarczyæ rzecz wadliw± na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta bêd±cego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4.Sprzedawca odpowiada z tytu³u rêkojmi, je¿eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up³ywem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usuniêcie wady lub wymianê Towaru na wolny od wad przedawnia siê z up³ywem roku, lecz termin ten nie mo¿e zakoñczyæ siê przed up³ywem terminu okre¶lonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient mo¿e odst±piæ od Umowy sprzeda¿y lub z³o¿yæ o¶wiadczenie o obni¿eniu ceny z powodu wady Towaru. Je¿eli Klient ¿±da³ wymiany Towaru na wolny od wad lub usuniêcia wady, termin do odst±pienia od Umowy sprzeda¿y lub z³o¿enia o¶wiadczenia o obni¿eniu ceny rozpoczyna siê z chwil± bezskutecznego up³ywu terminu do wymiany Towaru lub usuniêcia wady.

 

§ 8 Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje zwi±zane z Towarem lub realizacj± Umowy sprzeda¿y, Klient mo¿e kierowaæ w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

2.Sprzedawca, w ci±gu 14 dni od dnia ¿±dania zawieraj±cego reklamacjê ustosunkuje siê do reklamacji Towaru lub reklamacji zwi±zanej z realizacj± Umowy sprzeda¿y zg³oszonej przez Klienta.

3.Klient mo¿e zg³osiæ Sprzedawcy reklamacjê w zwi±zku z korzystaniem z us³ug nieodp³atnych ¶wiadczonych drog± elektroniczn± przez Sprzedawcê. Reklamacja mo¿e byæ z³o¿ona w formie elektronicznej i przes³ana na adres piekniepachniesz@o2.pl lub kontakt@piekniepachniesz.pl W zg³oszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeæ opis zaistnia³ego problemu. Sprzedawca niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

§ 9 Gwarancja

1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcê mog± byæ objête gwarancj± udzielon± przez producenta Towaru b±d¼ dystrybutora.

2.W wypadku Towarów objêtych gwarancj±, informacja dotycz±ca istnienia i tre¶ci gwarancji jest ka¿dorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

 

§ 10 Odst±pienie od Umowy sprzeda¿y

1.Klient bêd±cy Konsumentem, który zawar³ Umowê sprzeda¿y, mo¿e w terminie 14 dni odst±piæ od niej bez podawania przyczyny.

2.Bieg terminu na odst±pienie od Umowy sprzeda¿y rozpoczyna siê od chwili objêcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient mo¿e odst±piæ od Umowy sprzeda¿y sk³adaj±c Sprzedawcy o¶wiadczenie o odst±pieniu. O¶wiadczenie mo¿na z³o¿yæ na formularzu, którego wzór zosta³ zamieszczony przez Sprzedawcê na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odst±pienia. Do zachowania terminu wystarczy wys³anie o¶wiadczenia przed jego up³ywem. Klient mo¿e odst±piæ od Umowy sprzeda¿y, sk³adaj±c Sprzedawcy o¶wiadczenie o odst±pieniu za po¶rednictwem wzoru formularza udostêpnionego na stronie internetowej sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wys³anie o¶wiadczenia przed jego up³ywem. Sprzedawca niezw³ocznie potwierdza Klientowi otrzymanie z³o¿onego formularza.

3.W przypadku odst±pienia od Umowy sprzeda¿y, jest ona uwa¿ana za niezawart±.

4.Je¶li Klient z³o¿y³ o¶wiadczenie o odst±pieniu od Umowy sprzeda¿y zanim Sprzedawca przyj±³ jego ofertê, oferta przestaje wi±zaæ.

5.Sprzedawca ma obowi±zek niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o¶wiadczenia Klienta o odst±pieniu od Umowy sprzeda¿y, zwróciæ mu wszystkie dokonane przez niego p³atno¶ci, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca mo¿e wstrzymaæ siê ze zwrotem p³atno¶ci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odes³ania Towaru, w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej.

6.Je¿eli Klient korzystaj±cy z prawa do odst±pienia wybra³ sposób dostarczenia Towaru inny ni¿ najtañszy zwyk³y sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcê, Sprzedawca nie jest zobowi±zany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.Klient ma obowi±zek zwróciæ Towar Sprzedawcy niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni od dnia, w którym odst±pi³ od Umowy sprzeda¿y. Do zachowania terminu wystarczy odes³anie Towaru na adres Sprzedawcy przed up³ywem tego terminu.

8.W wypadku odst±pienia Klient ponosi tylko bezpo¶rednie koszty zwrotu Towaru.

9.Je¶li ze wzglêdu na swój charakter Towar nie mo¿e zostaæ w zwyk³ym trybie odes³any poczt±, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10.Klient ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci Towaru bêd±ce wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczaj±cy poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11.Sprzedawca dokonuje zwrotu p³atno¶ci przy u¿yciu takiego samego sposobu zap³aty, jakiego u¿y³ Klient, chyba, ¿e Klient wyra¼nie zgodzi³ siê na inny sposób zwrotu, który nie wi±¿e siê dla niego z ¿adnymi kosztami.

12.Prawo odst±pienia od Umowy sprzeda¿y nie przys³uguje Klientowi bêd±cemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu.

 

§ 11 Us³ugi nieodp³atne

1.Sprzedawca ¶wiadczy na rzecz Klientów, drog± elektroniczn± us³ugi nieodp³atne:

a)Formularz kontaktowy;

b)Newsletter;

c)Poleæ znajomemu;

d)Prowadzenie Konta Klienta;

e)Zamieszczanie opinii.

2.Us³ugi wskazane w §11 ust. 1 powy¿ej ¶wiadczone s± 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobê.

3.Sprzedawca zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostêpu do wybranych wymienionych us³ug, o czym poinformuje Klientów w sposób w³a¶ciwy dla zmiany Regulaminu.

4.Us³uga Formularz kontaktowy polega na wys³aniu za pomoc± formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomo¶ci do Sprzedawcy.

5.Rezygnacja z us³ugi nieodp³atnej Formularz kontaktowy, mo¿liwa jest w ka¿dej chwili i polega na zaprzestaniu wysy³ania zapytañ do Sprzedawcy.

6.Z us³ugi Newsletter mo¿e skorzystaæ ka¿dy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystuj±c w tym celu formularz rejestracyjny udostêpniony przez Sprzedawcê na Stronie Internetowej Sklepu. Po przes³aniu wype³nionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezw³ocznie, drog± elektroniczn± na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcê. Z t± chwil± zawarta zostaje umowa o ¶wiadczenie drog± elektroniczn± us³ugi Newsletter.

Klient mo¿e dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyæ odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji Newsletter.

7.Us³uga Newsletter polega na przesy³aniu przez Sprzedawcê, na adres poczty elektronicznej, wiadomo¶ci w formie elektronicznej zawieraj±cej informacje o nowych produktach lub us³ugach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesy³any jest przez Sprzedawcê do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

8.Ka¿dy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególno¶ci: informacjê o nadawcy, wype³nione pole „temat”, okre¶laj±ce tre¶æ przesy³ki oraz informacjê o mo¿liwo¶ci i sposobie rezygnacji z us³ugi nieodp³atnej Newsletter.

9.Klient mo¿e w ka¿dej chwili zrezygnowaæ z otrzymywania Newsletter’a poprzez kontakt ze sprzedawc± drog± mailow± pod adresem kontakt@piekniepachniesz.pl

10.Us³uga Prowadzenie Konta Klienta dostêpna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostêpnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umo¿liwiaj±cego Klientowi modyfikacje danych, które poda³ podczas Rejestracji, jak te¿ ¶ledzenia stanu realizacji zamówieñ, jak te¿ historii zamówieñ ju¿ zrealizowanych.

11.Klient, który dokona³ Rejestracji mo¿e zg³osiæ ¿±danie usuniêcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zg³oszenia ¿±dania usuniêcia Konta Klienta przez Sprzedawcê, mo¿e ono zostaæ usuniête do 14 dni od zg³oszenia ¿±dania.

12.Us³uga Zamieszczanie opinii polega na umo¿liwieniu przez Sprzedawcê, Klientom posiadaj±cym Konto Klienta publikacji na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotycz±cych w szczególno¶ci Towarów.

13.Rezygnacja z us³ugi Zamieszczanie opinii mo¿liwa jest w ka¿dej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania tre¶ci przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu.

14.Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostêpu do Konta Klienta i us³ug nieodp³atnych, w przypadku dzia³ania przez Klienta na szkodê Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowieñ Regulaminu, a tak¿e, gdy zablokowanie dostêpu do Konta Klienta i us³ug nieodp³atnych jest uzasadnione wzglêdami bezpieczeñstwa - w szczególno¶ci: prze³amywaniem przez Klienta zabezpieczeñ Strony Internetowej Sklepu lub inne dzia³ania hakerskie. Zablokowanie dostêpu do Konta Klienta i us³ug nieodp³atnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbêdny do rozwi±zania kwestii stanowi±cej podstawê zablokowania dostêpu do Konta Klienta i us³ug nieodp³atnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostêpu do Konta Klienta i us³ug nieodp³atnych drog± elektroniczn± na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

 

§ 12 Odpowiedzialno¶æ Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego tre¶ci

1.Zamieszczaj±c tre¶ci oraz udostêpniaj±c je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania tre¶ci. Zamieszczane tre¶ci nie wyra¿aj± pogl±dów Sprzedawcy i nie powinny byæ uto¿samiane z jego dzia³alno¶ci±. Sprzedawca nie jest dostawc± tre¶ci, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

2.Klient o¶wiadcza, ¿e:

a)jest uprawniony do korzystania z autorskich praw maj±tkowych, praw w³asno¶ci przemys³owej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw w³asno¶ci przemys³owej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które sk³adaj± siê na tre¶ci;

b)umieszczenie oraz udostêpnienie w ramach us³ug, o których mowa w §11, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotycz±cych osób trzecich nast±pi³o w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgod± osób, których one dotycz±;

c)wyra¿a zgodê na wgl±d do opublikowanych tre¶ci przez innych Klientów oraz Sprzedawcê, jak równie¿ upowa¿nia Sprzedawcê do ich wykorzystania nieodp³atnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

d)wyra¿a zgodê na dokonywanie opracowañ utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3.Klient nie jest uprawniony do:

a)zamieszczania w ramach korzystania z us³ug, o których mowa w §11, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;

b)zamieszczania w ramach korzystania z us³ug, o których mowa w §11, tre¶ci o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

4.Sprzedawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zamieszczane przez Klientów tre¶ci pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu.

5.Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z us³ug, o których mowa w §11, tre¶ci które mog³yby w szczególno¶ci:

a)zostaæ zamieszczane w z³ej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;

b)naruszaæ jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa zwi±zane z ochron± praw autorskich i praw pokrewnych, ochron± praw w³asno¶ci przemys³owej, tajemnic± przedsiêbiorstwa lub maj±ce zwi±zek ze zobowi±zaniami o zachowaniu poufno¶ci;

c)posiadaæ charakter obra¼liwy b±d¼ stanowiæ gro¼bê skierowan± do innych osób, zawiera³yby s³ownictwo naruszaj±ce dobre obyczaje (np. poprzez u¿ycie wulgaryzmów lub okre¶leñ powszechnie uznawanych za obra¼liwe);

d)pozostawaæ w sprzeczno¶ci z interesem Sprzedawcy;

e)naruszaæ w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowi±zuj±cego prawa, normy spo³eczne lub obyczajowe.

6.W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania tre¶ci zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z us³ug, o których mowa w §11, w szczególno¶ci w odniesieniu do tre¶ci co, do których, opieraj±c siê na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, ¿e mog± one stanowiæ naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowi±zuj±cych przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bie¿±cej kontroli zamieszczanych tre¶ci.

7.Klient wyra¿a zgodê na nieodp³atne wykorzystywanie przez Sprzedawcê umieszczonych przez niego tre¶ci w ramach Strony Internetowej Sklepu.

 

§ 13 Zg³aszanie zagro¿enia lub naruszenia praw

1.W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, i¿ tre¶æ publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralno¶æ, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicê chronion± prawem lub na podstawie zobowi±zania, mo¿e powiadomiæ Sprzedawcê o potencjalnym naruszeniu.

2.Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezw³oczne dzia³ania maj±ce na celu usuniêcie ze Strony Internetowej Sklepu, tre¶ci bêd±cych przyczyn± naruszenia.

 

§ 14 Ochrona danych osobowych

1.Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, sk³adania zamówienia jednorazowego oraz w ramach ¶wiadczenia przez Sprzedawcê us³ug drog± elektroniczn± lub w ramach innych okoliczno¶ci okre¶lonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.

2.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówieñ, ¶wiadczenia przez Sprzedawcê us³ug drog± elektroniczn± oraz innych celów okre¶lonych w Regulaminie. Dane s± przetwarzane wy³±cznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyra¿onej przez Klienta.

3.Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zg³aszany jest przez Sprzedawcê Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.

4.Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrze¿eniem, ¿e niepodanie okre¶lonych danych w procesie Rejestracji uniemo¿liwia Rejestracjê i za³o¿enie Konta Klienta oraz uniemo¿liwia z³o¿enie i realizacjê zamówienia Klienta, w przypadku sk³adania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.

5.Ka¿dy kto przeka¿e Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostêpu do ich tre¶ci oraz do ich poprawiania.

6.Sprzedawca zapewnia mo¿liwo¶æ usuniêcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególno¶ci w przypadku usuniêcia Konta Klienta. Sprzedawca mo¿e odmówiæ usuniêcia danych osobowych, je¿eli Klient nie uregulowa³ wszystkich nale¿no¶ci wobec Sprzedawcy lub naruszy³ obowi±zuj±ce przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbêdne do wyja¶nienia tych okoliczno¶ci i ustalenia odpowiedzialno¶ci Klienta.

7.Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dok³ada wszelkich starañ w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostêpem lub wykorzystaniem.

8.Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbêdnym do realizacji Dostawy.

9.W przypadku, gdy Klient wybierze p³atno¶æ poprzez system PayU jego dane osobowe s± przekazywane w zakresie niezbêdnym dla realizacji p³atno¶ci spó³ce PayU z siedzib± Poznaniu.

10.Sprzedawca za wyra¼n± i dobrowoln± zgod± Klienta, mo¿e przekazaæ dane osobowe Klienta firmie Ceneo Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu (60-166 Poznañ, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy Poznañ – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydzia³ Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, w celu przes³ania, przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, na adres e-mail Klienta ankiety s³u¿±cej uzyskaniu od Klienta opinii na temat transakcji dokonywanej przez Klienta w Sklepie Internetowym.

 

§ 15 Rozwi±zanie umowy (nie dotyczy Umów sprzeda¿y)

1.Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mog± rozwi±zaæ umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn± w ka¿dym czasie i bez podania przyczyn, z zastrze¿eniem zachowania praw nabytych przez drug± stronê przed rozwi±zaniem ww. umowy oraz postanowieñ poni¿ej.

2.Klient, który dokona³ Rejestracji rozwi±zuje umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn±, poprzez wys³anie do Sprzedawcy stosownego o¶wiadczenia woli, przy u¿yciu dowolnego ¶rodka komunikacji na odleg³o¶æ, umo¿liwiaj±cego zapoznanie siê Sprzedawcy z o¶wiadczeniem woli Klienta.

3.Sprzedawca wypowiada umowê o ¶wiadczenie us³ug drog± elektroniczn± poprzez wys³anie do Klienta stosownego o¶wiadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

 

§ 16 Postanowienia koñcowe

1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami bêd±cymi Przedsiêbiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialno¶æ tylko w przypadku umy¶lnego wyrz±dzenia szkody i w granicach rzeczywi¶cie poniesionych strat przez Klienta bêd±cego Przedsiêbiorc±.

2.Tre¶æ niniejszego Regulaminu mo¿e zostaæ utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na no¶niku lub pobranie w ka¿dej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

3.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzeda¿y, strony bêd± d±¿y³y do rozwi±zania sprawy polubownie. Prawem w³a¶ciwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powsta³ych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

4.Ka¿dy Klient mo¿e skorzystaæ z pozas±dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeñ. W tym zakresie mo¿liwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy sta³ych mediatorów oraz istniej±cych o¶rodkach mediacyjnych przekazywane s± i udostêpniane przez Prezesów w³a¶ciwych S±dów Okrêgowych.

5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjête przez Sprzedawcê do realizacji przed dniem wej¶cia w ¿ycie nowego Regulaminu s± realizowane na podstawie Regulaminu, który obowi±zywa³ w dniu sk³adania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w ¿ycie w terminie 7 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wej¶ciem w ¿ycie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomoc± wiadomo¶ci przes³anej drog± elektroniczn± zawieraj±cej odno¶nik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej tre¶ci Regulaminu obowi±zany jest zawiadomiæ o tym fakcie Sprzedawcê, co skutkuje rozwi±zaniem umowy zgodnie z  postanowieniami §15.

6.Regulamin wchodzi w ¿ycie z dniem 25 grudnia 2014 r. 

 

Wzór formularza odst±pienia od umowy sprzeda¿y: 

CYPERMED Cyprian Broszkiewicz                                         …………………………………………………… 
Kopernika 51/2, 11-135 Lubomino                                                                                                                miejscowo¶æ, data 


E-mail:kontakt@piekniepachniesz.pl                                                                            

miê i nazwisko konsumenta (-ów) ….……………………………………………………………………….…………………………. 
Adres konsumenta (-ów) ………………………………………………………………………………………………………………... 
Numer zamówienia / faktury ….......…...........……………………………………………………………………………………….. 

                                                                  Formularz odst±pienia od umowy 
                                    (nale¿y wype³niæ i odes³aæ tylko w przypadku chêci odst±pienia od umowy) 


Niniejszym informujê o odst±pieniu od umowy sprzeda¿y nastêpuj±cego produktu: 
[nazwa produktu] ………………………………………………………………………………………………………………………….. 
………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
Data zawarcia umowy: ……………………………………………………………. 


                                                          ……………………..…………………….. 
                                                               Podpis konsumenta 
                                 (tylko je¿eli formularz jest przesy³any w wersji papierowej)

Do³±cz do naszego newslettera

Nie przegap ¿adnej promocji i informacji o nowo¶ciach

Bezpieczeñstwo zakupów!

  • Wy³±cznie oryginalne produkty!
  • Dobrze zabezpieczona paczka!
  • Polityka prywatno¶ci!
perfumy
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow
  • loga producentow